Słodka zachęta do wybrania naszej firmy!



Pragnąc rozreklamować nasza firmę uciekamy się do różnych sposobów. Najbardziej znanym z nich są drukowane ulotki oraz plakaty.

Zasypywanie potencjalnych klientów morzem reklamówek nie jest jednak dobrym pomysłem. Aktualnie duża liczba klientów zwraca uwagę na tak zwany marketing spamowy. Marketing ten polega na dostarczeniu jak największej liczby informacji przy pomocy środków masowego przekazu. Ludzie zmęczeni są więc tymi samymi rzeczami powtarzanymi na okrągło. Pomysły na ściągnięcie dużej liczby klientów mogą być inne i bardziej pomysłowe. Słodycze – któż z nas na to słowo nie uśmiecha się i nie przypomina sobie ostatnio zjedzonej słodkości ? Mało jest ludzi, którzy nie lubią skosztować czegoś słodkiego. I to może być sposób na klientów.

Nawet jeżeli Twojej branży daleko do cukiernictwa, to nic straconego – przecież istnieją firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją tego typu produktów. Akcja promocyjna będzie wyglądała na profesjonalną, gdy w jej skład wejdzie: 1.przeszkolony animator, 2.balony z firmowym logo, 3.cukierki z nadrukiem znaku firmowego. Jestem pewna, że cukierki reklamowe rozejdą się w oka mgnieniu, nie tylko wśród najmłodszych ale również starszych przechodniów.

Wybierając cukierki z nadrukiem należy pamiętać o kilku zasadach.

Po pierwsze nie powinny być to cukierki zawierające czekoladę (możliwe jest ich rozpuszczenie w słoneczny dzień i ubrudzenie klienta), a ich nadzienie powinno być w formie stałej (identyczna sytuacja jak powyżej). Po drugie ich opakowanie powinno zachęcać do skosztowania – logo nie powinno obejmować całego papierka w który zapakowany jest słodycz. Najlepszym wyborem będą więc: kruche krówki a także landrynki zapakowane w eleganckie opakowanie. Ze słodyczami sukces gwarantowany.